U TIJEKU JE REKONSTRUKCIJA I OBNOVA DIJELA POSTOJEĆE POSLOVNE ZGRADE S PRENAMJENOM U PODUZETNIČKI INKUBATOR
U tijeku su intenzivni radovi oko rekonstrukcije i obnove dijela postojeće poslovne zgrade s prenamjenom u poduzetnički inkubator na adresi Željeznička 10 a u Belišću, u kojemu će biti smješten Poduzetnički inkubator Polet d.o.o. Belišće. Radovi su započeli sredinom srpnja 2014., a očekivani završetak je tijekom studenoga ove godine.
Investitor navedene rekonstrukcije i obnove dijela postojeće poslovne zgrade je Grad Belišće koji je ujedno i stopostotni vlasnik Poduzetničkog inkubatora Polet d.o.o., projektant je tvrtka Bas d.o.o.
Belišće, a izvođač radova Vodotoranj d.o.o. Vukovar.
Ukupna vrijednost građevinskih radova iznosi 2.000.000,00 kn (uključujući PDV), od toga je Grad Belišće od Ministarstva poduzetništva i obrta dobio 1,2 milijuna kuna bespovratnih sredstava, a ostatak potrebnih sredstava osigurao je Grad u svom Proračunu.
Ovaj projekt za cilj ima pokretanje i razvoj malog poduzetništva na području grada Belišća.
Nakon što se na poslovnoj zgradi Poleta izmjeni krovište, stolarija, instalacije i naprave drugi potrebni građevinski zahvati, objekt će biti spreman ponuditi devet novih poslovnih prostora, pet prostora za proizvodne djelatnosti i četiri prostora za uslužne djelatnosti:
PROIZVODNE DJELATNOSTI:
Radionica 1 – 59,73 m2
Radionica 2 – 37,58 m2
Radionica 3 – 37,09 m2
Radionica 4 – 37,24 m2
Radionica 5 + soba 1 + soba 2 – 88,15m2
USLUŽNE DJELATNOSTI:
Ured 1 – 22,76 m2
Ured 2 – prizemlje – 19,16 m2 + galerija – 18,32 m2
Ured 3 – 22,00 m2
Ured 4 – prizemlje – 19,12 m2 + galerija – 18,32 m2.
Poslovni prostori će se davati u subvencionirani zakup na vrijeme od 3 godine.
Zakupnina za poslovne prostore bit će usklađena s tržišnom cijenom najma, s tim da se za PROIZVODNE DJELATNOSTI prva godina korištenja zakupa se ne plaća, za drugu se plaća 25 posto, za treću 50 posto, dok se za USLUŽNE DJELATNOSTI prva godina plaća 25 posto, druga godina plaća 50 posto, a treća godina plaća 75 posto tržišne cijene najma.
Budući korisnici prostora bit će oslobođeni plaćanja svih režijskih troškova (osim električne energije za sve korisnike tijekom tri godine) usluga vođenja knjigovodstva, a moći će koristiti besplatno opremu te zajedničke prostore.